Slik fungerer det

Tidsbooking

Vi ringer deg senest tre arbeidsdager etter vi mottar oppdraget, for å finne en passende tid for levering av oppdraget. Om du har et ubesvart anrop, ikke bli bekymret, vi ringer deg opptil 10 ganger. Etter at du har bestilt, vil du motta en ordrebekreftelse på mail og sms.

Oppmøte

Endring eller avbestilling må meldes senest klokken 14.00 dagen før avtalt tid. Hvis ikke vil du bli fakturert for avbrutt oppdrag. Gi beskjed om endringer og avbestillinger på vår supportside. Vi sender deg en påminnelse på sms 1-3 dager før oppmøte. Husk at avtalt tid betyr at partneren vil komme en gang innenfor dette intervallet. Partner vil ringe deg ca 30 minutter før ankomst.

Arbeidet

Installasjonspartneren gjennomgår arbeidet som skal utføres med deg. Deretter utfører han arbeidet etter forhåndsdefinerte tjenestebeskrivelser som sørger for at du blir fornøyd. Partneren kan legge til og trekke fra tjenester på din ordrebekreftelse etter nærmere avtale. Still spørsmål om du lurer på noe eller trenger ekstra hjelp.

Avslutning

Besøket avsluttes med at partneren gjennomgår utført arbeid som du signerer på. Sjekk at beløpene stemmer. Vi sender deg en kvittering på e-post, og du vil motta en sms for å gi en score på hvor tilfreds du er med installasjonspartneren. Skalaen går fra 0 til 10. Om du har kjøpt noe via oss, vil du få en faktura fra vår partner Arvato tre-sju dager etter utført oppdrag.