Våre tjenester
Kontakt ossReturn Avoidance. Målet er å forhindre unødige returer ved fokus på kostbesparende tiltak, samtidig som dere opprettholder høyt fokus på gode sluttkunde-opplevelser.
Innkjøp og fakturering. Erfaringer viser at man ved å endre prosesser, rutiner og avtaler kan oppnå store gevinster når det gjelder presisjon, effektivitet og kostnader.
Vi har egne utviklere som kan IT-løsninger og integrasjoner. Det gjør at vi kan tilby våre kunder optimale og skreddersydde løsninger. Vi integreres med kunden og våre samarbeidspartnere via sky-tjenester eller egenutviklede opplegg.
Vi kan skrive ut personlig og kundetilpasset kommunikasjon sammen med ordrene, både i form av SMS, brev og/eller eposter. Det kan være tilbud om oppgradering, kampanjer eller generell informasjon.
Vi finner de mest transporteffektive og kostnadseffektive løsningene, i samarbeid med våre kunder og partnere.
Vi har bred erfaring i å foreta nødvendige systemtilpasninger og har allerede levert praktiske løsninger til mange av våre kunder.
Vi tester og konfigurerer utstyr for våre TV- og Internett-operatører. Våre systemer kontrollerer retursaker fra kundebehandler/sluttkunde etter at produktet er testet og saken avsluttet. Det begrenser unødvendige returer til et minimum.
Vi re-pakker produkter og leverer spesialtilpasset emballering som kan brukes på tvers av ulike produkter. Vi har gode avtaler for produksjon av spesialemballasje.