Din Tjenesteintegrator
Formålet: Vi jakter på optimale kundereiser som skaper en bedre hverdag for alle*.
*Alle er de ansatte, våre installasjonspartnere, oppdragsgivere og sist men ikke minst kundene.
For å skape en optimal kundereise integrerer vi manuelle og digitale tjenester til en skreddersydd løsning.
Vi kobler sammen interne og eksterne løsninger for å kunne tilby en optimal løsning for deg og dine kunder.
Inselo er en modig, aktiv, genuin og innovativ partner med industriell dybdekunnskap.
Vi står skulder til skulder med deg hver eneste dag, slik at du kan ta din virksomhet til et nytt nivå.
Kort om Inselo Gruppen
Inselo består av forretningsområdene Installasjon, Logistikk og Rådgivning.
Inselo Gruppen omsatte i 2018 for nesten 200 Millioner i Norge og Sverige.
Noen av våre kunder er Viasat, RiksTV, Get, Altibox, NextgenTel, Com Hem, Canal Digital, Elkjøp , Jula og Elon,
Selskapet har 70 fornøyde ansatte og nesten 400 tilfredse installasjonspartnere.
Vi har kontor på Berger utenfor Oslo, Kista i Stockholm og i Sørlandsparken i Kristiansand.
Vår historie
Selskapet vårt ble stiftet på Kjeller den 15. september 2011 under navnet ServiceLogstikk i Tandbergs gamle fabrikklokaler. Konserndirektør Jan-Ole Skubberud og styreleder Helge B. Risnes har vært med fra første dag.
Vi tok raskt en posisjon i markedet basert på kompetanse, bransjeinnsikt og en framoverlent evne til å løse operasjonelle og teknologisk utfordringer, til å bli den ledende logistikk-partneren innen TV og Internett distributørmarkedet.
Etter flere år med vekst ble det lagt en strategi hvor man ønsket å utvide tjenestespekteret. InfoCare Installation Services ble derfor kjøpt høsten 2016. Selskapet har drevet med installasjoner innen parabol-, antenne-, varmepumpe og fibermarkedet i Skandinavia i mindre og større utstrekning i 15 år.
Det nye sammensatte selskapet byttet i 2019 navn til Inselo Gruppen.
Vår Kultur
Vi jakter på optimale kundereiser som skaper en bedre hverdag for alle.
Kultur og mennesker kan ikke kjøpes eller kopieres for så og installeres. Kultur og verdibasert tenkning er derfor vårt viktigste konkurransefortrinn for å levere vårt formål om optimale kundereiser. Dette gjelder i all samhandling med partnere og kunder. Det at du som kunde er fornøyd, er det viktigste for oss. Vi er ekstremt stolt av at våre kunder scorer våre tjenester til 9,2 på en skala fra 0 til 10. Men vi er fortsatt ikke fornøyd og jobber kontinuerlig for at denne scoren skal bli ennå bedre. Vi må kontinuerlig utfordre det bestående for å bli bedre.
Vi har derfor kommet opp med fire verdier vi etter beste evne lever etter hver dag.
Modige: Tørre å ta posisjon og risiko. Utfordre det bestående.
Aktive: Engasjement og handlingskraft for at vi skal bli bedre dag for dag
Genuine: Alt starter med mennesker. Være ekte og åpne.
Innovative: Nytenkende for å skape endring for det bedre