Ordrehåndtering installasjon

Teknologiske løsninger som skaper en sømløs kundereise fra salg til ferdigstilt installasjon

Digitale løsninger som optimaliserer og digitaliserer

I Inselo mener vi at de optimale kundereisene skapes i skjæringspunktet mellom mennesket og teknologi. På teknologisiden har vi derfor utarbeidet et bredt spekter av løsninger som skaper bedre og mer sømløs opplevelse og informasjonsflyt i kundereisene ,fra et salg til produktet er installert og i bruk.

Oppdragsgiver

Full oversikt gjennom sømløse integrasjoner og vår kundeportal, med all data og kpi-målinger

Kunden

Brukervennlige verktøy og hele tiden full informasjon om oppdraget

Installatør

Full oversikt og en forenklet hverdag gjennom vår partner-app

Bærekraftig

Mindre administrasjon og bedre kjøreruter. Positivt for både lommeboken og miljøet

Kundens opplevelse

Inselo har utviklet flere verktøy for å skape en bedre kundeopplevelse, fra booking til betaling og måling av kundefornøydhet.

Kvalitetskontroll via selfservice

Når vi mottar en case, sender vi kunden en link via SMS til vår self service- portal. Gjennom linken til Self Service gjennomfører kunden selv en kvalitetskontroll av oppdraget som skal utføres. Dette er viktig informasjon for å avdekke feil, legge til ekstraprodukter, og eventuelt og avklare avvik. Gjennom verktøyet svarer kunden på spørsmål og laster opp bilder/videoer.

Tidsbooking

Gjennom self service verktøy får kunden også mulighet til booke en tid gjennom å akseptere vårt foretrukne valg. Det baseres på en algoritme som tar hensyn til SLA- krav for tilgjengelighet og kjøreruter for respektive case. 90% av kunder aksepterer tiden. Kundene som ikke svarer, eller ikke aksepterer tiden, sendes til vår dialer-løsning og kontaktes via telefon.

Mitt oppdrag

Etter at det er booket et tidspunkt, får kunden en SMS med link til "Mitt Oppdrag". Mitt Oppdrag er en oversiktlig URL-side der kunden kan se all informasjon om sin ordre. Via Mitt Oppdrag kan man også be om å endre tid og eventuelt kansellere oppdraget. Siden har også direkte tilgang til vanlige spørsmål og svar for denne typen oppdrag.

Valgfri betalingsløsning

I de tilfeller Inselo skal fakturere kunden direkte, vil kunden rett etter oppdraget motta en link til en url-side for betaling. Her kan kundene selv bestemme hvordan de ønsker å betale for oppdraget. De kundene som velger å ikke betale via linken, får en faktura på epost.

Måling av kundefornøydhet

Etter alle installasjonsoppdrag sender Inselo en sms hvor vi måler kundefornøydhet. Kunden svarer på sms-en og gir en score fra 0-10. 54% av kundene svarer på undersøkelsen. De kundene som gir en lavere score enn 9, får deretter en link til et utdypende spørreskjema. Her får også kunden mulighet til å be om å bli oppringt. All data brukes til å benchmarke våre installasjonspartnere, og er utgangspunkt for forbedringsarbeid mot partnere, oppdragsgivere, og ikke minst internt.

Frontend for oppdragsgiver

Integrasjoner og transparent data for deg

I Inselo er vi rå på integrasjoner, og vi integrerer det som integreres kan. Det får kundereisen til å flyte sømløst. Vi har et standard API mot vårt ordrehåndteringssystem som styrer all frontend mot kunde og partnere. Det gir oss oppdrag automatisk og vi kan sende nødvendig informasjon tilbake til deg. Utover informasjon som sendes via integrasjon, får du også tilgang til vår kundeportal. Her finner du all informasjon om casene. Her er det også muligheter for å hente ut rapporter.

Frontend for installasjonspartner

Partner app for en enklere hverdag og bedre kundereise

Den selvutviklede Appen hjelper installasjonspartnere å holde oversikt og administrere sine oppdrag fra Inselo. Verktøyet bidrar til bedre og mer sømløse kundereiser for alle involverte. Appen er koblet til Inselos backend- system Naevo. ✔️ Naviger til kunden med din egen kartapp ✔️ Tydelig oversikt over dine oppdrag ✔️ Tilgang til relevante dokumenter ✔️ Få varsel når det skjer noe viktig ✔️ Din kundetilfredshet- score ✔️ Sikker jobb- analyse og avviksrapportering ✔️ Digitalt ID kort med oppdragsgivers logo ✔️ SMS eller ring enkelt til kunden ✔️ Avrapportering, dokumentasjon og kundesignatur

Hola!

Ta kontakt med meg for en hyggelig prat. Jeg kan fortelle deg mer om våre modulbaserte og skalerbare kundereisekonsepter. De vil garantert påvirke kundefornøydhet, inntekter, kostnader og risikoprofil i din bedrift positivt. Jeg har 20 års erfaring innen forretningsutvikling, coaching og ledelse, og har blant annet bygd opp salgsteam og kundesenter for Norges Energi og Phonero. Jeg er en chilensk energibunt og fotballentusiast bosatt i Kristiansand. Når du kontakter meg, møter du en livsglad, genuin, kreativ menneskekjenner som er klar for for å finne de beste løsningene for din bedrift. Jeg lykkes når dine kunder opplever magi i møtet med din merkevare. Gleder meg til å høre fra deg. Vennlig Hilsen

Mauricio Campos

Forretningsutvikler | Inselo Gruppen
Tel: +47 473 72 799

Kontakt vår rådgiver

Skjemaet kan ikke brukes til å bestille installasjon, klikk her for support.

Send inn

Inselo er en forretningspartner som brenner for de optimale kundereisene. Vi leverer løsninger innen logistikk, installasjon og kundeservice for både store og små selskaper i hele Skandinavia.

Kontakt

2300 5990
support@inselo.no

Adresse

Inselo Norge AS
Vige Havnevei 4
4633 Kristiansand
@Inselo 2024