Vår identitet

En historie om våre kundereisehelter

Ekte mennesker. Ekte Helter

For å levere optimale kundereiser og magiske opplevelser, trenger vi mennesker som leverer det lille ekstra. Vi snakker om medarbeidere som gir alt for kundene, hver eneste dag, også på gråværsdager. I Inselo dyrker vi disse fantastiske menneskene; Kundereiseheltene.

Hvem er kundereiseheltene?

Kundesenter agenter, våre kundereisehelter

Den hyggelige stemmen fra kundesenteret som hjelper deg

varmepumpemontør er en helt når han går igjennom snøstormen for å komme seg frem til kunden som trenger hjelp

Installatøren som gikk gjennom snøstormen for at du skulle få hjelp

De usynlige produksjonsarbeiderne som pakker og distribuerer dine varer

Kundereiseheltene The Movie

Ekte mennesker. Ekte Helter

Figur av avhengigheten av  samhandlingen i Inselo fellesskapet for å skape optimale kundereiser og en bærekraftig fremtid

Vi bygger fellesskap

Vi tar utgangspunkt i vårt formål "Vi jakter optimale kundereiser som skaper en bedre hverdag for alle". I Inselo definerer vi alle som vårt fellesskap av kolleger, partnere, oppdragsgivere og felles kunder. Sammen skal vi bidra til en bærekraftig utvikling av samfunnet. I Inselo har vi fokus på å skape arenaer for samarbeid og innovasjon. Vi mener samarbeid er selve fundamentet for å skape optimale kundereiser og en mer bærekraftig fremtid. Vi sitter alle på ulik kompetanse som i rett kombinasjon vil skape forbedring og merverdi. Inselo er limet som samler og deler læring. I vårt bærekraftsarbeid tar vi utgangspunkt i 3 av FNs bærekraftsmål: Mål 8- Anstendig arbeid og økonomisk vekst, Mål 12- Ansvarlig forbruk og produksjon og Mål 17- Bygge partnerskap.

Vår verdikode MAGI

M for modig
A for aktiv
G for genuin
I for innovativ

Vår verdikode MAGI består av de fire verdi ordene vi må leve etter for å skape magiske øyeblikk og gjøre kundereisene litt bedre dag for dag. Verdikoden er vårt kompass i jakten på forbedring. Alle ansettelser og avgjørelser tas basert på vår verdikode. Det er etterlevelsen av denne som skaper adferd som igjen vil skape magiske øyeblikk og optimale kundereiser.

Vår enkle learningloop hvor vi jakter etter forbedring, tilpasser basert på funn og måler at det har gitt effekt

Inselo Learning Loop

Med utgangspunkt i vårt formål, jakter vi alltid på å forbedre kundereisene. Vi har derfor utviklet vår egen Inselo learning loop, som består av tre steg i jakten på kontinuerlig forbedring: Jakte, Tilpasse og Måle. Vi involverer hele organisasjonen i jakten på forbedringer. Vi analyserer oss frem til rotårsaken ved å stille spørsmålet “hvorfor”. Basert på spørsmålet “hvordan” legger vi en plan og tilpasser kundereisen. Vi måler om tiltakene har gitt ønsket effekt, og feirer alltid våre triumfer.

Vi skaper kundereisehelter

Ikon som symboliserer valg av riktig kundereisehelt kandidat

Screening (Kandidat)

Vi rekrutterer lokale modige, aktive, genuine og innovative talenter vi ser at er villig til å gi alt i jakten på optimale kundereiser og alltid vil kunden sitt beste.

Ikon som symboliserer en kandidat som studerer for å bli en Kundereisehelt

Inselo Academy (Student)

Nettbaserte kurs og opplæring med eksamen The Inselo Way: Verdier, learning loop, kundereise, kommunikasjon og relevante tjenester.

Ikon som symboliserer at våre kundereisehelter først testes gjennom en pilot periode

Test Periode (Lærling)

Nå kastes du på dypt vann. Prøvetid som er tids eller antall bestemt. Du blir monitoriert og fulgt opp coaching underveis. Go/No Go avgjørelse ved piloten sin slutt!

Ikon som symboliserer en uteksaminert kundereisehelt

Utvikling (Eksaminert)

Uteksaminert men ikke utlært. Coaching basert på vår learning loop, oppfriskning i academy, webinarer og kunnskapsdeling.

Kundereisehelt ikonet. En flyvende kundereishelt klar for å skape magiske øyeblikk

Kundereisehelt

Skaper magiske øyeblikk i kundereisen og er de beste ambassadørene for våre oppdragsgivere.

Lær mer om Inselo og våre konsepter

Laptops på et arbeidsbord med tekniske duppeditter

Kundereise

Vi har verktøy og kompetanse til å hjelpe deg å optimalisere dine kundereiser. La oss starte med en kundereise design workshop.

Kundereisemedarbeidere i Inselo

Kundeservice

Inselo leverer et bredt spekter av modulære kundeservice og backoffice tjenester som gjør din hverdag enklere

Kundereisehelt på logistikk smiler lent mot en gaffeltruck

Logistikk

Vi sørger for at logistikken alltid fungerer, uavhengig av volum og svingninger. Vi er eksperter på bærekraftige returmodeller

Parabolmontør stiller inn antenne

Installasjon

Vi har et riksdekkende nettverk av sertifiserte, førsteklasses teknikere innen blant annet varmepumpe og elektro.

Inselo er en forretningspartner som brenner for de optimale kundereisene. Vi leverer løsninger innen logistikk, installasjon og kundeservice for både store og små selskaper i hele Skandinavia.

Kontakt

2300 5990
support@inselo.no

Adresse

Inselo Norge AS
Vige Havnevei 4
4633 Kristiansand
@Inselo 2024