Customer Expirence Management

Ta kundeopplevelse til neste nivå

Customer experience management (CEM) er prosessen med å designe, levere og forbedre kundeopplevelsen gjennom hele kundereisen, fra førstekontakt til lojalitet. CEM handler om å forstå kundenes behov, forventninger og følelser, og å tilby dem en personlig, relevant og engasjerende opplevelse som skaper verdi for både kunden og bedriften. En god kundeopplevelse kan gi mange fordeler for bedrifter, som økt kundetilfredshet, lojalitet, anbefalinger, omsetning og konkurransefortrinn. En dårlig kundeopplevelse kan derimot føre til misfornøyde, frustrerte og utro kunder som sprer negativ omtale og bytter til konkurrentene. Ifølge en undersøkelse fra PwC, sier 32% av kundene at de vil slutte å handle med et merke etter bare én dårlig opplevelse. Inselo kan hjelpe din bedrift med Customer Expirence Management. Med Inselo kan bedrifter skape lojale ambassadører som anbefaler merket til andre, øke omsetningen gjennom mersalg og kryssalg, redusere kostnadene gjennom effektivisering og innovasjon, samt styrke merkevaren gjennom positiv omtale. Inselo er den perfekte partneren for bedrifter som vil ta sin kundeopplevelse til neste nivå.

Hva er viktig for å optimalisere kundeopplevelsen?

Menneskene

Ha fokus på interaksjonen mellom kundene og menneskene som leverer tjenesten. Det er i møte mellom mennesker magi skapes.

Teknologien

Sørg for kundereisene er designet og at prosesser og systemer er integrert slik at informasjon flyter effektivt

Sirkulær

Bærekraft er viktigere for kundene enn noen gang. Sørg for en bærekraftig kundereise og ikke glem retur og gjenbruk av dine varer.

Måle

Ikke glem å samle data om kundeopplevelsen slik at du kontinuerlig kan jakte på forbedring og tilpasse kundereisen basert på tilbakemeldinger.

Hei!

Ta kontakt med meg for en hyggelig prat. Våre modulbaserte og skalerbare kundereisekonsepter vil gi deg mer fornøyde kunder, øke inntektene dine og redusere kostnader og risikoprofil. Jeg brenner for opplevelser og samler på magiske reiseøyeblikk. Det jeg elsker med å reise, er møtene med nye kulturer og mennesker. Det gir meg nye perspektiver og er sunt for sjelen. Jeg er utdannet siviløkonom, og har 15 års variert arbeidserfaring fra økonomi, risiko, forretningsutvikling og ledelse fra SN Power, ABB, Infocare og nå i Inselo. Når du kontakter meg, møter du en positiv, genuin, kreativ og analytisk person som brenner for å sette sammen den beste løsningen for din bedrift. Jeg vil jobbe for at enda flere kunder skal oppleve magi i møtet med din merkevare. Gleder meg til å høre fra deg, sammen finner vi den beste løsningen. Vennlig Hilsen

Terje Stokke

COO | Inselo Gruppen
Tel: +47 945 23 841

Kontakt vår rådgiver

Skjemaet kan ikke brukes til å bestille installasjon, klikk her for support.

Send inn

Inselo er en forretningspartner som brenner for de optimale kundereisene. Vi leverer løsninger innen logistikk, installasjon og kundeservice for både store og små selskaper i hele Skandinavia.

Kontakt

2300 5990
support@inselo.no

Adresse

Inselo Norge AS
Vige Havnevei 4
4633 Kristiansand
@Inselo 2024