Kundereisedesign

Vi har verktøy og kompetanse for å designe optimaliserte kundereiser

Design fremtidens kundereiser

Kundene dine forventer fantastisk service. Du forventer effektiv drift. Derfor er det så viktig å designe og dokumentere kundereiser. Da blir det lettere å implementere- og jakte på kontinuerlige forbedringer.

Kundeopplevelsen

En optimal kundereise skal ha så få kundeinteraksjoner som mulig. Vi skal fokusere på kvaliteten i dem og skape de magiske øyeblikkene som rekrutterer kundeambassadører for din merkevare.

Samspillet

Vi finner ut hvordan mennesker, systemer og teknologi må spille sammen for å skape en magisk kundeopplevelse, en mer bærekraftig kundereise og en enklere hverdag for alle involverte.

Kostnadseffektivt

Vi optimaliserer designen gjennom digitalisering, og fjerner unødvendige arbeidsprosesser gjennom gode tekniske løsninger og rett kompetanse.

Dokumentert

Vi forankrer og dokumenterer en felles sannhetskilde for alle involverte. Designen ligger i skyen, slik at vi kan ta den frem igjen senere for å optimalisere.

Innovativ workshop

Inselo tilbyr kundereise-workshops av høy kvalitet, takket være bred operasjonell og digital kompetanse. For å få med oss alle detaljene på kommunikasjonsflyt, systemstøtte og menneskelig interaksjon, bruker vi ShiftX, Sammen stiler vi de riktige spørsmålene: Hvordan skal mennesker og teknologi snakke sammen for å skape de beste kundeopplevelsene? Hvem bør utføre hvilke oppgaver? Hvilke oppgaver kan vi fjerne eller digitalisere? Hva er det viktigste øyeblikket i reisen; det magiske øyeblikket, og hvordan skal vi skape dette hver gang?

Verktøy for kundereisedesign

En god kundereise-workshop med de rette personene og ved bruk av ShiftX som verktøy, gir oss en fasit/plan på tvers av avdelinger og selskaper. ShiftX er et intuitivt prosessverktøy som er enkelt å ta i bruk, og som gir et riktig bilde av kundereisen, gjennom kartlegging av viktige berøringspunkter, systemer, aktører og problemstillinger.

Hei!

Ta kontakt med meg for en hyggelig prat. Våre modulbaserte og skalerbare kundereisekonsepter vil gi deg mer fornøyde kunder, øke inntektene dine og redusere kostnader og risikoprofil. Jeg brenner for opplevelser og samler på magiske reiseøyeblikk. Det jeg elsker med å reise, er møtene med nye kulturer og mennesker. Det gir meg nye perspektiver og er sunt for sjelen. Jeg er utdannet siviløkonom, og har 15 års variert arbeidserfaring fra økonomi, risiko, forretningsutvikling og ledelse fra SN Power, ABB, Infocare og nå i Inselo. Når du kontakter meg, møter du en positiv, genuin, kreativ og analytisk person som brenner for å sette sammen den beste løsningen for din bedrift. Jeg vil jobbe for at enda flere kunder skal oppleve magi i møtet med din merkevare. Gleder meg til å høre fra deg, sammen finner vi den beste løsningen. Vennlig Hilsen

Terje Stokke

CCO | Inselo Gruppen
Tel: +47 945 23 841

Kontakt vår rådgiver

Skjemaet kan ikke brukes til å bestille installasjon, klikke her for support.

Send inn

Inselo er en forretningspartner som brenner for de optimale kundereisene. Vi leverer løsninger innen logistikk, installasjon og kundeservice for både store og små selskaper i hele Skandinavia.

@Inselo 2023